Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilke telefonabonnement bør vi velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-14, 22:06   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke telefonabonnement bør vi velge?

Vi har Telenor nå og en av ungene har binding til Telenor på sin telefon. Mannen har bedriftsabonnement fra Telenor så han kan i utgangspunktet ikke velge fritt blant alle typer abonnement pga at tlf må være registrert på firma.

Jeg er sur på Telenor og ønsker å bytte til noen andre. Jeg har et abonnement hos Telenor nå hvor jeg kun betaler for bruk, men fikk sms her om dagen om at de bytter abonnement på meg til et som koster 129 kr i mnd og har inkludert noe ringetid. Jeg bruker under 100 kr i mnd på ringing og sms så det er ikke interessant for meg i det hele tatt. Bare det at de faktisk ikke tilbyr abonnement lenger for oss som bruker telefonen lite irriterer meg.

Vi er tre stk som har abonnement. Vi bruker telefonen lite, men den ene ungen bruker litt data på tlf. Vi har også et kontantkort i tillegg til bedriftsabonnementet. Ungene har abonnement til 99 og 199 nå og er ikke i nærheten av å bruke opp det som er inkludert.

Noen tips til hva slags abonnement som vil passe oss?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.