Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fortell meg om iMessage

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 13:22   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Fortell meg om iMessage

Jeg er relativt fersk iPhone-eier, og har merket meg at noen meldinger jeg sender og mottar er iMessages. Men i går ble det litt krøll, for ei venninne hadde sendt meg to viktige tekstmeldinger som jeg aldri fikk. Hun hadde uvitende sendt dem som iMessage, mens tidligere meldinger hun hadde sendt, var sms. Så jeg lurer på:

Hvorfor mottok jeg dem ikke, når jeg har mottatt iMessages før? Er det fordi jeg ikke har mobildata skrudd på til vanlig? Men skulle ikke meldingene komme når jeg slo på mobildata? Venninnen min fikk ingen feilmeldinger.

Jeg velger aldri bevisst å sende iMessages, så hvordan er det iPhonen "tenker" når den velger det ene eller det andre? Kan jeg også risikere å sende iMessages som ikke kommer fram? Bør jeg slå av funksjonen, eller risikerer jeg da at andre sender meg iMessages som forblir i limbo?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.