Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farging av vipper og bryn, hurtigfarging vs vanlig

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-14, 22:32   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Farging av vipper og bryn, hurtigfarging vs vanlig

Jeg farger vipper og bryn hjemme selv, og har pleid å bruke Kolokrem eller Depend. Sist jeg skulle kjøpe ny pakke oppdaget jeg at det hadde kommet en hurtigfarge i merket Depend, spurte i kassa om denne var lik i forhold til resultater, og det skulle den være.

Nå har jeg prøvd den en gang. Først skal hårstråene fuktes med væsken, før man deretter tar på gele. Fascinerende hvordan hårstråene ble mørke i samme sekund geleen traff dem. Men jeg synes ikke jeg fikk vippene skikkelig mørke, slik jeg får med den andre, vanlige fargepakken. Det var vanskelig å få fuktet øyenvippene nok tror jeg. Brynene ble i grunnen perfekte, men det virker som om fargen går raskere bort. Skal snart farge igjen. Bruker dere som farger hjemme hurtigvarianten eller vanlig? Hva synes dere holder best av de ulike merkene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.