Sv: Hvem er dette forumet for?
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
I tillegg må en passe på å ikke bruke feil skrifttype eller farge, for da er går det ikke an å lese det en skriver. Og smilybruk ?
Men hva med innholdet i det man skriver ? For enkelte betyr det visst mindre om man ikke har skrevet et grammatikalsk 100% korrekt innlegg.
For så godt som alle betyr innhold mest. For alle, tror jeg faktisk. Jeg skriver heller ikke helt korrekt alltid, men jeg føler med ikke truffet av at noen her inne er over normalt opptatt av rettskriving. Akkurat som deg så vet jeg at innholdet betyr mest.
Men av og til betyr hvordan man presenterer innholdet noe. Jeg har f. eks. hatt problemer med å lese dine innlegg pga. skriftfargen. Den gjør seg ikke spesielt godt på min skjerm og det blir da slitsomt å lese.
Da kan det hende at det blir så slitsomt i lengden at jeg hopper over dine innlegg, ikke fordi jeg tror det står mindre interessante ting der eller fordi jeg tror du er uintelligent, men fordi det blir slitsomt å konsentrere seg om å se skriften. Er det ikke bedre at jeg gjør deg oppmerksom på det da, eller er det fornærmende?
Det samme med smiley's. En og annen smiley her og der bruker nok de aller, aller fleste her inne, men er det to på hver linje må du være enig i at det kan bli litt slitsomt å lese i lengden? Kanskje spesielt hvis det er et seriøst tema og smileyen ikke helt stemmer overens med innholdet.
På et diskusjonsforum er det selvfølgelig en fordel at de som henger der er litt forskjellige, hvis ikke blir det jo ingen diskusjoner. Nettopp på grunn av det skjønner jeg ikke helt disse innleggene med at man ikke passer inn hvis man ikke er sånn eller slik.