Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Men altså; verden ER jo ubehagelig. Når man ber om å få en vits på prikk, så blir den jo der. Tenk hvordAN MITT UTGÅENDE PANEL SER UT, GANSKE MANGE SLIKE VITSER SOM ER PRIKKET TIL ALLE DE SOM SPURTE. (herregud caps lock) Burde man ikke tenke på slikt før man ber om å få noe tilsendt seg?
Av samme grunn åpner jeg sjelden "herreguuuud - se hva som skjer-videoer på Youtube. Synet forblir i hodet.
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Poeng. I tillegg; tenk på de som faktisk blir rammet av det faktiske russekortet? Som går hjem og legger seg på kvelden og bærer ordene med seg, fordi de vet at de var myntet på dem. Det er tristere enn at kontrollpanelet er litt ubehagelig, altså.
Joda, det burde man sikkert tenkt på, og jeg skrev også i hovedinnlegget at det var min egen skyld. Jeg syntes tråden var interessant, og følte behov for å få vite hva som sto på russekortet, som skapte sånt engasjement hos HI. Jeg reflekterte ikke videre over at kommentaren ville bli det første jeg så hver gang jeg gikk inn på FP. Og det var ubehagelig. Ikke i nærheten så ubehagelig som å være den som blir utsatt for rasisme, selvfølgelig, det synes jeg er en pussig sammenligning. Men ubehagelig nok til at jeg ønsket å slippe å eksponeres for det jevnlig. Forøvrig har jeg vært så ivrig på prikkingen selv også nå at de prikkene jeg selv sendte i sakens anledning også er borte fra panelet mitt.