Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Flytende vaskemiddel

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-14, 15:44   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Flytende vaskemiddel

Jeg har fått ny vaskemaskin som er så flink som doserer vaskemiddel helt selv. Flytende vaskemiddel that is. Så da må jeg forlate Blenda Sensitive color og hvitt om jeg skal la maskinen ordne dette for meg. For noen år siden så gikk jeg nemlig over fra flytende Sensitive og til pulver, da jeg egentlig ikke synes den flytende var så snill mot fargene, selv om det står at den skal være like fin til hvitt og farget tøy (og da spør jeg jo meg selv - hvorfor har de adskilt i pulverform?! ).

Men når jeg ser i hyllen på butikken, så er det ikke allverden å velge i. Spesielt ikke når jeg helst vil ha de uten parfyme. Nå tester jeg ut Änglamark sin Color, men etter den første vasken så synes jeg tøyet hadde en litt funky lukt...
Må jeg da over på Omo? Er de veldig parfymerte? Med allergikere i hus, så hadde det vært greit å unngå parfymerte produkter...

Tips?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.