Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp! Trenger tips til genial gave til den kommende toåringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-14, 16:26   #20
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Trenger tips til genial gave til den kommende toåringen

Jeg likte de vannleksettene, de tror jeg vi må ha i sommer. Står fra tre år på dem, men går vel sikkert greit for yngre barn også, om man holder øye med dem.

Play mais hadde sikkert falt i smak hos mine unger, men kjenner jeg dem rett kommer de til å stikke unna sånne småbiter overalt. Da skraper jeg heller modelleire av voksduken vi har til sånn lek, og modelleire har de i alle fall ikke stappa i lommene. Ennå.

Ellers aner jeg ikke. Jeg synes vi snart har alt av leker sjøl. Mine toåringer har stort sett vært fornøyde når de kan putte et eller annet inn i en beholder og tømme det ut igjen, lekesøppelbil med søppelkasse til å helle inni har vært favoritt lenge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.