Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forferdelig video på Facebook

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-14, 00:31   #1
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Forferdelig video på Facebook

Jeg så nettopp begynnelsen av en helt forferdelig video en bekjent hadde lagt ut på facebook (videoer starter jo av seg selv på facebook nå, det var ikke noe jeg klikket meg inn på). Videoen er av en mor som gang på gang denger løs på barnet sitt, barnet kan neppe ha vært mer enn ett år gammelt. Jeg klarte ikke se filmen ferdig.

Jeg sitter her og føler meg fysisk dårlig av det jeg har sett. Det stakkars, forsvarsløse barnet som opplever noe det ikke skal oppleve i det hele tatt. Og så begynner tankene å spinne, tenk på alle de små som blir utsatt for forferdelige ting. Men jeg må bare forsøke å stoppe tankegangen fordi jeg emosjonelt sett ikke klarer å forholde meg til det.

Jeg aner ikke hva jeg vil med å starte denne tråden, men jeg er så voldsomt opprørt at jeg sliter med å tenke og formulere meg. Jeg har stått og bakt og pyntet kaker til storesøsters fireårsdag i hele kveld, og kontrasten blir så enorm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.