Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Ø-hjelp for tomatplanter

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-14, 21:21   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ø-hjelp for tomatplanter

Stua vår er full av skoleprosjekter der ungene har stappet diverse frø ned i potter, fått det til å spire og tatt med hjem. (De har tatt frø ut av planter, ikke kjøpt på butikken). Veldig nyttig oppgave, men nå har vi endt opp med noen tomatplanter som har blitt schvære! Tomater blir det på dem også, så det er jo kjempegøy selvfølgelig, spesielt for poden, men de er så tunge at de truer med å knekke. Jeg hadde jo sånne pinner til å støtte dem med da de var mindre, men nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre (Plantene er ca 1 m høye, men hadde nok vært nærmere 2 hvis de ikke hadde bøyd under sin egen vekt og kommet ned til bakkenivå igjen)? Finnes det noen gode råd der ute?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no