Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do in København

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-14, 18:53   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

What to do in København

Med en mamma som nærmer seg høygravid og ikke er glad i varme, og en elleveåring som er full av energi?

Vurder å ta en tur med DFDS fra Oslo til Køben, og dermed få noen timer på dagen i den danske hovedstaden før vi snur og drar tilbake til Oslo. Planen er å ta henne med, kun henne og meg, til Oslo for å campe et par netter i pappas leilighet, men tenkte at det kunne være gøy å gjøre noe ekstra utav turen. Har mange gode minner fra egen barndom som involverer "danskebåten", og DFDS hadde ganske fine priser, syns jeg. Men er dette noe man orker å gjøre når man er ganske gravid og ikke er glad i varmen? (Med "ikke glad i" mener jeg "dehydreres raskt og blir ganske crabby i humøret". ) Selve båtturen bekymrer meg lite, jeg er mer redd for tiden i Køben. Er det noe vi kan finne på som involverer minst mulig bevegelse for mammaen, og mest mulig gøy for jentungen?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.