Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-14, 19:27   #11
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg kan tenke meg mange situasjoner der det kan være litt vanskelig. F.eks.: Man har ikke like spennende planer selv for sommeren. Tina har mer lyst til å dra til Korsika med venninnen enn å dra til Sverige med familien. Man har egentlig ikke råd eller lyst til å bruke 5000 på å sende det ene barnet med andre på ferie, men barna har allerede hørt om ideen og legger press for at dette skal gjennomføres.

Som sagt så har jeg opplevd en sånn forespørsel 2-3 ganger og ikke sagt nei. Men jeg syns det var ubehagelig, og hadde foretrukket at de ikke spurte.

Der er vi i år. Vi har ikke råd til en skikkelig ferie, men det ene barnet er blitt invitert av en venn. Vips, så har det ene barnet fått mer av feriepengepotten enn vi andre bruker tilsammen. Kjipt. Selvom jeg unner det ene barnet den ferien, og jeg håper at de andre kan få litt ekstra ved en senere anledning.
Jeg hadde foretrukket å ikke blitt spurt.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no