Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Langhelg - England countryside

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-14, 20:44   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Langhelg - England countryside

Vet det er mange her som har gjort slike turer.

Jeg kunne tenke meg New York, mannen har lyst til å reise til Shetlandsøyene eller noe sånt. Men han er også veldig glad i England, så hvis vi kunne reise til et bra sted, spise godt og drikke øl så tror jeg han ville ha satt pris på det også.

Hvor reiser man og hvor bor man? Bør ikke være alt for langt fra en flyplass man kommer til fra Gardermoen. Altså jeg skjønner man må reise litt, men ikke i flerfoldige timer.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg ser etter, men trenger noen gode tips. Jeg kan ikke lufte det med mannen for det skal være en bursdagspresang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.