Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikkehjelp - igjen ...

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-07, 19:53   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikkehjelp - igjen ...

Jeg skulle liksom vært ferdig med denne kjolen for lenge siden, men nå må jeg stå på, for navnefesten til A er 10.06

Jeg synes oppskriften er så håpløst skrevet og trenger dermed litt hjelp.

Sitat:

Strikk 3 ganger glattstrikk + en hullrekke =1 kast, 2 rett sammen omgangen rundt. Strikk ytterligere 4 omganger glattstrikk med rødt og skift til svart igjen. Nå skal kanten strikkes sammen slik: Benytt en liten rundpinne nr 2 og plukk opp på vrangen 1 maske i hver maske4 omganger nedenfor hullrekken. Legg de to maskerekkene side ved sideog strikk fra hver pinne sammen til 1 maske omgangen rundt. Strikk glattstrikk med svart til dette har samme lengde som mønsterbord B ned til der arbeidet ble strikket 2 og 2 sammen. Fell løst av. Brett foret mot mot vrangen og sy til med lette sting.

Hver gang jeg leser dette leser jeg noe nytt..

Noen som kan forklare med andre ord? :teit:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.