Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut
Flere ganger daglig 14 8,48%
Daglig 40 24,24%
2-5 ganger i uken 71 43,03%
En gang i uken 22 13,33%
Når den står av seg selv 12 7,27%
Tørkerull 6 3,64%
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-14, 20:15   #11
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du kjøkkenklut?

av noen og Downfall.

Her byttes kjøkkenkluten daglig, og det skyldes at vi har mange små som søler en god del ting som gjerne lukter om det blir liggende for lenge i kluten (eksempelvis grøt, juice, banan, melk og andre unevneligheter). Akkurat i dag har jeg byttet klut to ganger, men det skyldes at jeg tørket over alle tripp trappstolene etter at jeg hadde tørket av bordet, og de var ikke rene, for å si det mildt (de burde ha vært vasket hver dag, men det verken gidde jeg ei heller har jeg tid til det). Så da tok jeg en ny da jeg skulle tørke av kjøkkenbenken etterpå (nederste trinnet på tripp trappene er jo nesten-gulv så da syns jeg det er innenfor å ta ny fille altså).

Det hender jeg bytter klut dersom jeg vet at det er kommet rått kjøttsøl på benken eller andre ting jeg ikke vil gni utover, men i hovedsak holder det med en ny klut for hver dag (og dersom jeg har glemt å hive gårsdagens klut til vask lukter den skikkelig ille så det er liksom ikke et alternativ å bruke den flere dager på rad nå som den rasker over så mye rart).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.