Frastålet kjoler i leid sommerhus
Vi leide et sommerhus tidligere i sommer i Kroatia sammen med søster og familie. Hadde med et par kjoler til jentene som skulle brukes i mamma sin bursdag der nede, og var det eneste jeg hang opp i det ene klesskapet. Den andre uka skulle vi bo i leilighet og vi glemte kjolene i skapet i huset. Oppdaget det da vi holdt på å pakke ut koffertene og mannen kjørte tilbake til huset som lå 10 minutter unna, det var da gått en liten time og eierne av huset var der enda og vasket. De hadde ikke sett noen kjoler der, mannen var også og sjekket i skapene og jeg ble usikker på meg selv om jeg hadde glemt av dem hjemme, selv om jeg var rimelig sikker på at jeg hadde hengt de i skapet.
Vel hjemme er det ingen kjoler å finne. Både søster og svoger er sikker på at de så kjolene henge i skapet med hårbåndene som hørte til. Har nå sendt en melding til huseieren, men de fastholder fortsatt på at de ikke har sett noe til kjolene. Må jeg bare godta at kjolene er borte? Er jo ikke mange hundrelappene det er snakk om, men det er så surt. Burde kanskje gi beskjed til NovaSol, eller?
Og hvem stjeler to jentekjoler?? Jeg syns det er helt utrolig og får meg nesten ikke til å tro det, men det er liksom ingen annen mulighet.