Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Finnes denne bilen?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 12:28   #11
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg hadde spart penger og kjøpt Galaxy, eller valgt Sharan om skyvedørene betydde mye. (Akkurat det skulle jeg altså gjerne hatt sjøl...) Ny Sharan starter på 20 000 mer enn vi ga for vår Galaxy Ghia, som er den mest påkostede modellen, pluss enda noen tilvalg. Går ut fra at det gjenspeiles i bruktprisene også.

Vi skal bytte ut vår Touran i løpet av de neste ukene, og jeg skulle gjerne hatt Sharan sine skyvedører. Vi hadde Sharan (2001-mod - skrekk!) før Touranen, og trodde ikke vi skulle gå opp i størrelse på bil igjen. Men plutselig er alle ungene så lange i beina at de bakerste setene er ubrukelige, og dermed er vi nå på utkikk igjen. Opprinnnelig var 4WD et krav, men nå tror jeg det blir en Galaxy. Størrelsen teller mest (og pris). Bil med 7 fullverdige seter har langt færre valg enn 5+2 seter.

Vi har også sett på VW Caddy Maxi, men etter å ha lest anmeldelser av den, har jeg ikke lyst på den lenger. Hvis kun størrelse og pris er på pluss, og alt annet på minus, er det ikke noen god familiebil, spør du meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.