Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - hva tenker du?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 15:34   #9
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Oki. Nå har jeg dratt fram fråtsing som en del av min AI-motstand. Jeg er adskillig mer negativ andre deler av det, les innlegget mitt lenger oppe, jeg skriver om det der.

Ja, og dei argumenta er eg heilt einig i. Det skreiv eg også i mitt aller første innlegg på første side i denne tråden. Men eg reiser altså på AI-ferie likevel, sidan eg no er på eit stadie i livet der eg vil at akkurat dei to vekene i løpet av eit år der eg er på ferie skal bestå 100% av avslapning, nytelse og tid med barna. Utforskning av lokalmiljøet og andre spennande ting tar eg igjen når ungane blir større.
Men sjølv om eg då gjer eit feil valg akkurat når det gjeld AI, gjer eg mange riktige valg ellers i livet, så dersom vi puttar alt sammen på vekta kan det vere at både du og eg kjem relativt likt ut likevel, pøbelsara.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.