Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Handle til skolestart?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-14, 07:25   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle til skolestart?

Vi gjør som deg emm, nå er mine så store så de vil bestemme selv, men det er noe nytt til skolestart ja. Tiltross for at det strider mot gratisprinsippet når det kommer til bokbind, blyanter og viskelær, (som er min kjepphest / both ways), men det er jo gøy med nye, fine ting i penalet. Nytt skoleår - blanke ark og fargestifter.
De pynter seg litt ekstra 1. skoledag, med klær kjøpt i sommerferien.
Mine bruker kun stoffbokbind, de byttes ut når de er slitt, dvs. det blir et par nye pr år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.