Sv: Konflikten på Gaza - lar vi oss provosere mer av den enn av andre konflikter?
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Eg blir nok meir engasjert av denne konflikten enn av andre, fordi det er ein konflikt eg har meir kunnskap om, enn andre. Eg reagerer og veldig på den jødiske dobbeltmoralen. Dei har blitt utsett for voldsomme lidelsar på grunn av etnisitet og religion. Men medan andre demokratiske land har lagt bort nasjonalismen etter andre verdskrigen, er jødane framleis like nasjonalistiske. Det er som om dei ikkje ser at dei gjer det same overgrepet mot palestinarane, som dei sjølv har blitt utsett for. Og så skal verdssamfunnet godta deira nasjonalisme fordi dei har vore offer, tidlegare? Eg blir provosert over dette.
Jeg også, særlig med tanke på at urettene som ble begått den gang da, ble begått mot folk som alle er døde nå eller i hvert fall alt for gamle til å delta i noe som helst. Hvor lenge skal de få melke det faktum at oldeforeldrene ble forferdelig behandlet og bruke det som unnskyldning for selv å begå forferdelige handlinger?