Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et spørsmål om innboforsikring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-14, 12:35   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Et spørsmål om innboforsikring

Da jeg kom hjem fra 2 ukers ferie og gikk ned i vaskekjelleren oppdaget jeg at det hadde vært en slags lekkasje i kjelleren ved vaskemaskinen og skittentøyet som da stod der i kurver av stoff, har ligget vått i en fuktig kjeller(med 30 grader utenfor pga finværet) og rett og slett mugnet. Det uheldige var at mye av dette var ulltøy fra blant annet nøstebarn som jeg egentlig hadde planer om å vaske og brette og sortere for høsten, før jeg dro men ikke rakk.
Skulle begynne på det nå i helgen men fikk litt sjokk her. Tror jeg må kaste alt siden det ikke kan vaskes på høy temperatur.
Det var også endel sengetøy som ikke er av den billige sorten.
Prøvde å gå igjennom noe av det nå, og har prøvd å vaske sengetøyet på
90 grader men flekker av mugg er der enda. Har heldigvis trukket kontakten ut fra vaskemaskinen før jeh sto så den er i orden sånn sett men ser ut som den er skadet/rustet litt på undersiden pga vannet.

Spørsmålet er om dette er noe som er verdt å kreve forsikringen om? Det er så og si alt ulltøyet til ungene for høsten som jeg kjøpte på
Janus og nøstebarn i fjor. (På salg da men nypris er jo mye mer...) Dvs verdt mye penger. Har ikke skrevet ned enda men regner med over 2500 i kun ulltøyet.
Så er det hjemmestrikkede sett, Fanakofter, monsterbukser osv.

Har ikke regnet på det enda...

Hva tror dere? Er det vits å prøve?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.