Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Sol og utemiljø til tomatplante

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-14, 12:59   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sol og utemiljø til tomatplante

Guttungen plantet tomat tidligere i år, og den har til nå stått inne, men nå er den så lang blitt at jeg bare må få den ut og bundet opp på et vis.

Vi har en veranda oppe på loftet som jeg ser på som et mulig sted for den, for der er den unna veien for oss, samt at den står delvis under tak og er i le for vær og vind. Det eneste jeg er redd for der, er sola. Det er sol fra morgenen av og et godt stykke ut på dagen.

Vil den tåle noen timer med direkte sollys?

En annen ting også:

Vi plantet 5 frø i ei relativt stor krukke, og tre av disse har nå vokst seg store. jeg ser vel at det kanskje er en smule trangt om plassen nå, men vet ikke om jeg tør å plante om. Er dette noe jeg burde vurdere?

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.