Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Wienersjal til bunad

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-14, 22:35   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wienersjal til bunad

Beklager at jeg starter en bunadstråd totalt utenom sesongen, men siden jeg var i nærheten stakk jeg innom Heimen i dag for å sjekke om de hadde materialpakke til hodebåndet til bunaden min. Som regel tenker jeg på dette ca 25. april ...

Uansett, når jeg først var der spurte jeg om cape til bunaden min. Den som er laget til min bunad kostet en fantasillion. En generisk cape som var ganske lik kostet bare en halv fantasillion (6000,-), men så sa hun at jeg kunne jo bruke sjal!

Og hun viste meg noen virkelig nyyyydelige sjal i ull og silke, kalt wienersjal. De var digre også, slik at de faktisk nesten fungerte som en cape, men var mye lettere. Jeg har blå sunnmørsbunad og kan tenke meg at både blå og røde vil være flotte.

Har noen av dere wienersjal?

Hun hadde også enkle, sorte ullsjal og et liknende det har jeg faktisk brukt allerede.

Sist redigert av Tallulah : 18-02-15 kl 13:14.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.