Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-14, 23:29   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hvor stor koffert vil jeg ha på en fire dagers tur til Vilnius?

Altså, fire dager med reisedager, så tre morgener.

Jeg har en kjole som nesten ikke tar plass, og kan brukes til enhver anledning og må ikke strykes heller (ELSKER den! Fått i julegave.) men om vi evt pynter oss til middag hver kveld trenger jeg et par antrekk til.

Det er interntur med jobb, kurs, sightseeing, mulighet for shopping. Ikke noe kutyme for fest og stasklær egentlig, i alle fall ikke på vår avdeling, men nå skal vi samles fra hele landet da.

Jeg er ikke den som er stor på shopping, så det er neppe behov for MYE plass til "alt jeg kjøper". Men jeg skal definitivt ha ei bukse ekstra å gå på, sånn siden jeg fabelaktig nok forventer mens på avreisedagen. Just in case...

Jeg har en kabinkoffert. Og en Stor koffert.

Egentlig tror jeg at kabinkoffert som innskjekket baggasje og stor veske som hpndbaggasje holder, men så var visst enigheten på jobb at man tar større koffert enn det. (noen skal være borte en dag lenger da. Da begynner det å bli noen dager utav det)

Evt høre om mamma har en mellomstor jeg kan låne? eller, den er jo ikke gigastor den jeg har heller da, men tror den er rommelig i forhold til hvor mye jeg ser for meg å ta med meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.