Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkenmaskin som er fin, stor og bra?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-14, 10:57   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin som er fin, stor og bra?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har ikke kjøkkenmaskin! Jeg mangler noe! Så da måtte jeg jo gjøre research.

Sifo har maskinene som er nevnt i tråden: http://www.sifo.no/files/file78057_t...ort_3-2012.pdf

Rapporten er vel ganske tydelig på at KitchenAid ikke er bra på brøddeiger. Og at Ankarsrum er den som takler størst brøddeig. Jeg har ikke finlest rapporten, men for meg virker det som om KitchenAid har andre styrker, og er best om du lager mindre porsjoner, type eggedosis av 3 egg, eller pisker kremfløte. Og så er Kenwood bedre hvis det er større mengder. (Jeg lager bare små mengder, så jeg syntes det var en viktig faktor. Irriterer meg grønn over at miksmasteren min ikke vil lage eggedosis ordentlig av to egg.)

Og så synes jeg ingen kjøkkenmaskiner bør stå fremme. En liten flekk på maskinen, så ser hele kjøkkenet filthy ut.

Nettopp. Da oppsummerer vi:
KA er for den som først og fremst lager kaker og vil ha noe pent å se på, ankarsrum for den som først og fremst lager brød og vil ha noe pent å se på, og resten er for de som ikke synes utseende er viktig #FPforbrukerstøtte

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.