Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Fotball] Family block tickets på engelsk fotballkamp? (Arsenal)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-14, 12:28   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

[Fotball] Family block tickets på engelsk fotballkamp? (Arsenal)

Vi øver oss på ting vi ikke tør hjemme hos oss, og jeg har satt av budsjettmidler til å være vill og gal I den sammenheng.

Nå lurer jeg på å reise til London 1.10 og se Arsenalkamp. Jeg er fullstendig novise på dette. Fullstendig. Bare det å få tak I billetter til kampen er skummelt.

Jeg har funnet noen nettsteder som selger, men ser at det er vanskelig å finne noen som selger til Block 117, som er familieområdet for denne kampen.
Går det bra å sitte andre steder, eller kan man risikere at det blir en skummel opplevelse?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.