Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det ankelstøvletter jeg skal ha?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 10:37   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ankelstøvletter jeg skal ha?

Plutselig på fredag må jeg ha sko til en kjole, og det må være utesko. Ikke tøffe sko, men fine.
Så i mitt hode er det ankelstøvletter som er tingen. Og jeg er så dårlig på det. Både ankelstøvletter og fin, egentlig
Jeg er mer av typen DrMartens, Converse, TUC og slikt. Men nå må jeg være litt ordentlig.

Tror dere helt enkle, sorte ankelstøvletter er tingen til en slik kjole? Kjolen ser selvsagt litt annerledes ut på meg, siden jeg faktisk har ca 3 ganger så mye kropp , men dere ser jo hvordan den er. Jeg skal ha sort, tett strømpebukse til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg desigual.jpg (14,2 KB, 182 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.