Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-14, 13:11   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kåpe

Jeg vil ha en kåpe.

Den skal være i ull, den skal være figursydd, ikke sekk. Den skal passe til noen med litt pupper, ikke være altfor lang, siden jeg ikke er så høy, fra rett under kneet til midt på låret, tror jeg blir fint. Jeg er ikke så glad i belter. Den må (selvsagt) kunne lukkes med knapper eller glidelås.

Den skal ikke være spesielt gøy, men den trenger ikke å være svart. Jeg liker lilla, rød, blå, turkis, hvit eller mørk grå. Jeg kan ikke fordra brun, beige, greige, oransje, gul eller militærgrønn.

Jeg synes jeg har vært gjennom hele Zalando, Nelly og resten av internett, men jeg kan da ikke ha sett og forkastet alt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.