Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Kjøp løk, folkens!

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-14, 10:28   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp løk, folkens!

Jeg pleier å handle en del (ehm...) hos Zimtrade og jeg ble svært begeistret over noen av pakkene de selger i år. Det er jo mulighet for instant-lekkert løkbed for folk som synes det er vrient å sette sammen på egen hånd. Billig er det også.

Den blå hagen og den rosa hagen, ferdig pakket i pose, bare å smelle i jorda og opp kommer et lekkert fargekoordinert bed som vil gi masse glede!

Når det gjelder løk, så mener jeg at more is more uansett. Nå har jeg en ganske stor hage og noen områder som jeg ønsker at krokus, påskeliljer og snøklokker skal forville seg, så jeg har handlet de store pakkene og håper de sprer seg.

Jeg har brukt en side som heter Jardin Sans Secret til å planlegge bed/samplantinger i år. Jeg har mine egne stauder i tillegg, men det var noen riktig gode ideer på disse sidene som jeg har tenkt å kopiere.

Denne: består av anemone ('veis), enkle tulipaner, doble tulipaner og frynsetulipaner. De hadde ikke akkurat disse tulipanene i noen norsk nettbutikk, men jeg kombinerte blandingsanemoner
og en hvit frynsetulipan

med Light and dreamy:

og Foxtrot:

Dette blir nok veldig fint.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.