Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Deling på Facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-14, 11:19   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Deling på Facebook

Jeg har en tante som alltid "deler" statuser hun liker på Facebook. Jeg ser den da på hennes tidslinje. Ser hennes venner, som ikke samtidig er venner av meg, også min status? Jeg har selv valgt "kun venner" når jeg har publisert statusen.

Jeg ser på hennes tidslinje statuser til folk jeg ikke er venn med, men det er mulig de har åpnet for venners venner å se.

Det gjør meg ikke så mye, for jeg vet jo at det jeg legger ut der kan i prinsippet gå verden rundt. Men jeg syntes det hadde vært bedre om hun bare trykte "liker". Kan selvsagt si det til henne, men er først nysgjerrig på hvem som ser det hun deler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.