Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine, men "fornuftige" jobbantrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-14, 20:30   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine, men "fornuftige" jobbantrekk?

Jeg føler meg grå og ganske håpløs med hensyn til utseende for tiden. Det har litt å gjøre med at jeg veier litt mer enn jeg pleier og slikt, men siden siden jeg ikke akkurat føler meg supermotivert for slanking, må jeg forsøke å bidra med pynten i stedet.

Jeg jobber som lærer og er avhengig av å ha på meg "fornuftige" klær og sko. Høye hæler er for eksempel helt utelukket. Typisk antrekk for meg er jeans, topp, cardigan og jogge-ish-aktige sko. Det funker av og til, men jeg innser at det hadde vært godt med litt variasjon.

Jeg tar gjerne i mot tips til antrekk som kan være passende for en middeladrende dame med skrekk for å virke for gammel og "satt" midt oppe i fornuftigheten ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.