Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger ny laptop, men hvilken?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-14, 12:49   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Trenger ny laptop, men hvilken?

Jeg har plutselig kommet i den situasjonen at jeg trenger en laptop. Jeg skal i utvidet møtevirksomhet og trenger en maskin som kan ta minnepinner og for øvrig stort sett skal brukes med Office (referat, Excel) samt litt surfing ved behov. Altså ikke noen spillemaskin ol.

Hjemme har vi en iMac og iPad, og alle andre epleprodukter, men jeg personlig "kjører" ikke lenger iPhone, uten at dette påvirker min oppfatning av øvrige Apple-produkter. Jeg digger dem. Og jeg har alltid sagt at om jeg skal ha meg en laptop igjen, skal det være en Macbook.

Mannen har en Macbook Air 11" til bruk i sin jobbsammenheng. Den er nok sikkert stor nok for min bruk, virker veldig handy og grei. Og jeg liker Mac. Men Macbook koster jo. Det fant jeg dog ut at f.eks Sony Vaio også gjør. Jeg har Sony mobiltelefon, derfor sjekket jeg akkurat denne, uten at det betyr at telefon og laptop skal matche.

Men sett bort fra preferansen om Macbook, mest sannsynlig bare fordi, hva annet bør jeg se på/vurdere?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.