Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Å komme seg opp av sofaen"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-14, 11:15   #34
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Å komme seg opp av sofaen"

Opprinnelig lagt inn av Divine

Men du sier vel dette med et snev av stolthet? Sånn egentlig? Nettopp fordi vi er opplært til at lediggang er roten til alt vondt, og at det er best å være i vigør?

Nei, det er kun konstaterende, du må ikke tillegge meg et smug tonefall eller noe. Mannen min blir litt gal av at jeg alltid gjøre noe fordi han automatis blir stresste eller får dårlig samvittighet av at jeg totrer rundt og holder på. Det er jo absolutt ikke meningen, jeg synes ikke jeg er bedre enn dem som slapper av i sofaen. Jeg forstår ikke helt at de ikke blir like "Jeg må ut, jeg må opp"-setteraktige, at de ikke blir irritable av at det blir varmt, at de ikke kjenner de MÅ ut og få frisk luft, at de ikke ville slappet bedre av om den busken ble flyttet dit den skulle være osv, men så går jeg og gjør mitt og så gjøre de andre sitt. Vi er tre settere og to labradorer i vår familie, så vi må tilpasse oss litt alle sammen.

Det var skikkelig deilig å finne ut at det var slik jeg slappet av, for jeg har hatt mange år med sånn tvangsavslapning "nå koser vi oss, dere", der jeg har sittet som en mark og ikke slappet av et sekund.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.