Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg gulvet ditt!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-14, 13:02   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vis meg gulvet ditt!

Vi skal i gang med litt oppussing av et par rom i hovedhuset. Nå er vi vel på 5. eller 6. prøveboks med maling for å prøve å finne rett maling. Det skal vi sikkert alltids få til. Men hva i all verden gjør vi med gulvene?

Det er gamle tregulv. Ikke sikker på treslaget, men jeg vet at det ikke er bjørk eller furu. Gulvene skal slipes av profesjonelle. Og opprinnelig plan var å lakke de. Men det kjenner jeg at jeg har så innmari liten lyst til.
Nyslipt og lakket gulv er lyst og pent. Men det går nok ikke fryktelig lang tid før det er gult.

Så hva har du gjort med dine tregulv om du ikke har lakket de? Og ikke malt? Og ikke oljet? Oljing av gulv er nydelig, men det krever endel vedlikehold. Og det kan vi ikke begi oss utpå. Vi snakker om en stor gang, og en av 5 stuer i huset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.