Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billigere votter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-14, 23:23   #1
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Billigere votter?

For eksempel fra Kappahl/Kaxs, duger de noe? De SER ok ut, og prisen er fin, men etter å ha bannet med en vinterdress derfra da minste var baby, orker jeg ikke å blindkjøpe. Jeg tenkte primært å ha dem på lur som ekstra skift i barnehagen, på de dagene hvor selv to par andre votter ikke er nok.

Frøkna er veldig varmblodig av seg, og Hestravottene med ullinnside blir raskt for varme, så jeg har kjøpt PoP-votter med syntetisk for i tillegg, men mistenker at hun nok trenger minst ett par til. Hun er fem år gammel.

Noen som har prøvd, evt har andre lett tilgjengelige forslag (helst ikke nettbutikk denne gangen).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.