Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Rikeste gutten i verden, Gangsterbestemor [spoiler]

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-15, 19:12   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Rikeste gutten i verden, Gangsterbestemor [spoiler]

Jeg og Junior har nå lest Gangsterbestemor og Rikeste gutten i verden, som har fått mye skryt - nye Roald Dahl osv. For noe moralsk møl! JHeg ser humoren, men Gangsterbestemor ble jo helt ødelagt på slutten av at hun ikke var ganster og bare ville gjøre det for å få oppmerksomhet fra barnebarnet sitt, buhu og så døde hun.

Den rikeste gutten i verden har så mye nedsettende kommentarer om tykke mennesker at jeg hopper over alle som en. Dårlig progresjon, synes jeg - bøkene om Hubert er bedre i så måte. Og rikhetspåfunnene kunne vært gjort mye mer morsomt enn hva som er gjort i boken.

Er det bare meg? Vi elsker jo Roald Dahl og slikt ellers. Føler meg superprippen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.