Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Marc Jacobs Classic Hillier Hobo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-15, 12:56   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Marc Jacobs Classic Hillier Hobo

http://www.marcjacobs.com/classic-q-...80001#start=11

Jeg har i lang tid siklet på denne veska selv om jeg egentlig synes det er litt for mange som går med den.

Men nå ser jeg det selges mange av de på FINN til en fin pris, svært fristende. Jeg må ha vesker med skulderreim, og jeg synes denne ser ut til å sitte så godt og tett inntil kroppen på de som har den. Veldig kjekt i byer osv.

Men jeg trenger veske som jeg kan bære ganske tungt i da jeg ikke bruker ryggsekk eller egen veske til Laptop og bøker. Men det er jo mer en nok plass til dette i den store modellen av Hobo. Men er den god å bære med tungt innhold tro? Den har jo en fasong som gjør at jeg lurer litt på akkurat det.

Noen som har MJ Classic Hobo som kan delen noen erfaringer med å bruke veska, særlig med tungt innhold? MJ vesker er jo ofte ganske tunge som de er i motsetning til for eksempel Michael Kors.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.