Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Godfølelsen!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 18:18   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Godfølelsen!

Idag fant jeg den

Var ikke sånn super dag på jobb, sleit en del med skoleoppgave vi skal levere og sånn... men da jeg dro hjem var det og herlig vær!

Og da jeg kom hjem hadde jeg fått en topp i posten fra LaRedoute, som passet så fint! Og så kom jeg på at jeg hadde linbukser (takk Kiddo!!!).
Og jammen fant jeg ikke en brun som passet til toppen

Så jeg fikk på meg klærne, hadde på Hannah shorts og dro og kjøpte is!

Og jammen hadde jeg ikke fått ENDA en pakke fra posten da jeg kom hjem (søs hadde tatt imot) - med dongeriskjørt og en topp fra HM, som passet!

Nesten fjernt hvor glad man blir av godt vær og klær som passer!

Men hovedessensen er at jeg har nå bare bestemt meg for at akkurat NÅ er jeg fornøyd med sånn som jeg er. Og så driter jeg i om jeg får dissende rompe i linbukse, eller ikke er tynn "nok".
Jeg er som jeg er, og det får duge!

Her er forresten toppen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.