Sv: Hvilket hotell i Trondheim?
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Og i den forbindelse har de fått kraftig redusert ansatte på kjøkkenet, for å spare penger, og dermed har de mistet et stort konkurransefortrinn. Frokosten er sikkert fortsatt god, men ikke like overdådig god som før.
Det var absolutt ingen forskjell på frokosten når jeg var der i Desember. Jeg har spist frokost der ganske ofte siden de åpnet. Bortsett fra at de nå hadde flere ulike typer nystekte pannekaker og hjemmelaget konfekt til kaffen, var tilbudet likt. Men det kan jo hende at ting har blitt dårligere etter jul?
Jeg vet at de har mistet både kjøkkensjef og flere ledere i prosessen med å bli scandic-hotell, men det vistes iallefall ikke på frokosten da vi var der sist. Derimot var det mindre folk der, men det er jo bare hyggelig å slippe trengsel som gjest. De foregående gangene vi har vært der til frokost, var det så smekkfullt at det rett og slett var litt utrivelig og de sluttet jo (forståelig nok) også å ta imot eksterne gjester til frokost på grunn av at de hadde kapasitetsproblemer med å få plass til hotellgjestene.