Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Service i Øst-Europa

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-15, 22:44   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Service i Øst-Europa

Dere som har vært i Polen, Tsjekkia og lignende, hva ER det med den manglende servicen i disse landene? Jeg elsker både Polen og Tsjekkia og vil tilbake dit hele tiden, men ikke pga. servicen, for å si det sånn. Hver gang man handler i en butikk, føler man at man er skikkelig til bry, at den ansatte helst vil be deg dra en viss plass. Jeg har reist endel i mitt liv, og har aldri opplevd dårligere service enn i Polen og Tsjekkia. Jeg trodde først det var fordi de hater å snakke engelsk, at de blir brydd med en gang de skjønner at vi er utlendinger. Og det ER nok endel av årsaken, men når jeg har stått i kø har jeg også sett "lokale" blitt behandlet på samme måte i butikker. Det ser ut til at de ansatte helst vil være et helt annet sted og hater livet sitt og alt rundt seg.

Hvilke erfaringer har dere?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.