Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ny bil til ca 500 000. Hva kjøper jeg?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-15, 19:22   #22
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny bil til ca 500 000. Hva kjøper jeg?

Outlander framstår som et godt valg om det er plug-in man vil ha. Personlig liker jeg ikke utseendet på nye Outlander spesielt godt. Og det er vel allerede annonsert at det skal komme en facelift ettersom den designmessig har hatt "markedsproblemer".

Kontra CR-V og CX-5 framstår ellers nye X-Trail som mer attraktiv. Men den får man foreløpig ikke med kombinasjonen firehjulstrekk/diesel/automat.

For oss stod valget nå mellom Outlander, CX-5 og X-trail. CX-5 forsvant raskt ut av vurderingen. Plug-in-versjonen av Outlander kom ikke som fem-seter og ble i praksis en del dyrere enn X-Trail "med alt", inkl. 7-seter (riktignok hadde man nok spart inn den forskjellen lett på drivstoffutgiftene over noen år). Manuelt gir kunne man her også se på som en fordel ettersom man forventer å begynne øvelseskjøring med den eldste innenfor perioden vi forventer å eie bilen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.