Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-15, 18:29   #10
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?

Jeg er feminist, men svarer her likevel.

For meg er utsagnet Katta kommer med selveste illustrasjonen på at vi må kalle oss feminister, at vi trenger kvinnedagen og at vi har en lang vei å gå før kvinner og menn har samme anseelse, samme muligheter og samme rettigheter.

At noen skal våge å sette meg i en bås som kjip, sint og trasig kledt dame bare fordi jeg mener at kvinner og menn skal sidestilles gjør meg virkelig, ja, sint.

Jeg sitter ukentlig med et gjeng menn som ennå mener det er kjempefestlig å dra sexistiske vitser i et seriøst fora, som godt kan klappe meg godslig å si lille venn og som rett og slett behandler kvinner idiotisk ut fra at de er kvinner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.