Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit om partner jobber redusert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-15, 10:31   #16
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greit om partner jobber redusert?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi har så store unger nå at hverdagen er preget av det. Det er klart at det var betydelig større hverdagspress når vi hadde barnehagebarn.

Ja der ser man hvor forskjellig det kan være. Jeg pleier å beskrive barnehageperioden som en 'ferie' kontra det vi opplever nå. Men alt er jo 'vår egen skyld' da. Vi bor her vi bor uten familie, og vi har avstander til en del ting. Ungene kan ikke bare gå til alt som foregår. Det er kjøring og samkjøring og planlegging og organisering. Vi jobber med det vi gjør (som innebærer at mannen pendler og jeg jobber nært), vi fikk tre barn ganske tett, og vi ønsker å følge dem opp med det det innebærer. Vi har ikke vaskehjelp, for det ville ikke hjulpet - ryddehjelp derimot, men det er en annen sak. Det som gjør at det fungerer er at jeg har en fleksibel jobb. Mannen har det ikke.

Sist redigert av Dronningen : 11-03-15 kl 10:37.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.