Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Verdens vaffeldag: Din beste oppskrift på (grove) vafler?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-15, 19:27   #21
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens vaffeldag: Din beste oppskrift på (grove) vafler?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja, så var vi der igjen

Og må lage vaffler uten egg. Masse egg er liksom basis for at vafler blir gode.

Ideelt sett skulle jeg og jentungen vært på butikken og kjøpt rømme. Det er visst en grei løsning for eggefrie vafler. Jeg er så trøtt og sliten, og hun insisterer på å bæres, at å gå bort dit ikke er aktuelt i måneskinn (gutta er på fotballtrening) og jeg er ikke sikker på om jeg bør kjøre heller, så vi går for en variant med eggeerstatningspulver og bakepulver i stedet.

gjerne vanilje, men slett ikke kardemomme. i noe.

Prøv med most banan som bindemiddel! Jeg har akkurat laget gluten- og eggefrie vafler av havregryn, vann, banan og salt. Det funket, og ungene har spis seg gode og mette.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.