Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2015

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-15, 09:58   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1. Stalker av Lars Kepler. Virkelig spennende. Tror ikke det var et eneste dødpunkt i boken.
2. Grepet av deg av Sylvia Day. Den 4. i serien. Jeg måtte bare lese den siden jeg har lest de forrige og nå ser jeg at det kommer enda en...
3. Den lange hvite skyens land av Sarah Lark. Tjukk bok på over 700 sider, fin historisk roman.
4. Fedrenes synder av Karin Slaughter. Skuffer ikke denne heller. Siste boken hun har skrevet sålangt så må finne ny forfatter..
5. Midtvinterblod av Mons Kallentoft. Rått og grufullt. Blir nok mer fra han.
6. Hjemkomsten av Victoria Hislop. Interessant historisk men litt kjedelig og langdryg.
7. Sønnen av Jo Nesbø. Kjempespennende hele veien.
8. Orkideens hemmelighet av Lucinda Riley. Litt kliss men allikevel fin historie.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no