Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye informerer man læreren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-15, 21:06   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor mye informerer man læreren?

Vesla har vært til legen ca en gang i uka de siste tre ukene og det blir nok mer kortvarig fravær fremover.
Vi forsøker å legge timene utenfor skoletid men hverken fastlege eller sykehus er veldig fleksible ift timer, naturlig nok.
Tror ikke tilstanden hennes har noen innvirkning på skolehverdagen hennes og siden vi ikke har noen svar på hva det er som feiler henne har jeg ikke informert læreren om hvorfor hun er så mye borte. Dvs han får beskjed om at hun er borte pga legetime, men ikke hva det gjelder. Lurer bare på om de finner det litt merkelig at hun stadig vekk er hos legen, og så blir levert på skolen, tilsynelatende frisk som en fisk.
Jeg vet at vi ikke har plikt til å informere, Vesla synes det er litt flaut, og jeg føler det er en elefant i rommet hver gang jeg informerer om at hun skal til legen igjen uten å si noe mer. Hva hadde dere gjort?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.