Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ettermontering av isofix - er det kosher da?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-15, 16:30   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ettermontering av isofix - er det kosher da?

Vi kjøpte ny Audi for tre år siden, og da vi bestilte den fikk vi beskjed om at isofix var standard. Så da var vi strålende fornøyd med det, men brukte den ikke, siden vi allerede hadde bilstol som skulle festes med belter. Nå skal vi ha ny bilstol, og oppdaget da at bilen ikke har den føkkings isofixen som de skrøt av. Nå sier Audi at de "kanskje har glemt å føre på isofixen". Men samtidig sier de at vi kan ettermontere den, men det kan vi ikke gjøre hos dem, de har ikke mekanisk verksted.

Jeg finner ikke noe god info om det er trygt nok. Jeg har innbilt meg at isofixen var støpt inn i karosseriet, og at å sveise den på i etterkant ikke er like robust ..? Hva tror dere? Og hvem kan jeg eventuelt snakke med for å få bekreftet om det er like trygt?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.