Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge hår som er stripet fra før?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-15, 12:06   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farge hår som er stripet fra før?

Mulig det er femtiårskrisa som setter inn, men jeg klarer liksom ikke bli fornøyd med håret mitt for tiden. Jeg har mellomblondt hår med lysere striper, små kontraster og ser ganske naturlig ut. Jeg har hatt mer eller mindre samme frisyre i mange mange år - bob i litt varierende lengde, nå har jeg latt det vokse ned på skuldrene for å kunne ha hestehale/oppsatt av og til. Har ikke fått noe grått hår ennå.

Nå begynte jeg å tenke på om det er mulig å farge hele håret i en jevn farge, altså en av de blonde fargene som allerede er der? Vil etterveksten synes på tre timer isåfall? Og vil det være mulig å farge ettervekst selv hjemme? Kunne godt tenke meg sånn jevn fin og blank farge som folk med mørkt eller rødt farget hår ofte har, men vet ikke om det funker med blondt?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.