Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-15, 21:54   #21
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er faktisk en overgang for mange (dere skulle sett mannen min da han begynte å kjøre i Oslo ... etter å ha tatt lappen på en øy i havgapet og deretter ikke kjørt på 10 år). Det er ikke en unnskyldning, men en forklaring.

Jeg blir fortsatt stressa over å kjøre en del steder i Oslo på deler av døgnet.

Når det kom en halvmeter snø i Oslo-området i slutten av Mars nå var det såkalrt en del venner og bekjente på FB som klaget over folks evne til å kjøre bil her nede. Mitt motsvar var at vi skulle være glad at ikke alle de i trafikken denne dagen var erstattet med folk nordfra, for da hadde det vært ytterligere kaos ;-)

For min egen del kjørte jeg vel opp i det som er ganske "store forhold" i nord-norsk sammenheng, i en by der det bor 25000. Men det var bare ett sted i hele byen det kunne være et feltskifte, og strengt tatt var vel dette mer å regne som et litt forlenga nedbremsingsfelt...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.