Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

[Instagram] Stusser du ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-15, 01:17   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

[Instagram] Stusser du ...

.. om noen totalt ukjente "liker" bildet du har lagt ut på Instagram enda det ikke er snakk om en spambruker og du heller ikke har hashtagget bildet (slik at det ikke er noen naturlig forklaring på hvordan vedkommende fant bildet ditt)?

Jeg har nemlig opplevd noen ganger at minstemor trykker i hytt og vær på telefonen min, og da har hun gjerne havnet inn på bildene som vennene mine har likt/kommentert. De gangene jeg har oppdaget det har jeg tatt bort "likeren", men aner en viss sannsynlighet for at det har skjedd minst like mange ganger uten at jeg har fått det med meg. For ikke å snakke om at Lillebror får opp alle appene mine på iPaden sin og helt sikkert har vært inne og trykka i vilden sky (både han og minstemor har tatt for seg anropslista mi via FaceTime, og for å si det sånn er det ikke alle der som ventet å få en oppringning - bl.a. folk jeg har hjulpet som ammehjelper. Det var for øvrig min mor som gjorde meg oppmerksom på det da hun hadde pratet med Lillebror på FaceTime så jeg aner ikke hvor lenge disse samtalene har pågått )

Ja, jeg har satt på koselås på telefonen nå, og forsøkt å fjerne det jeg kan av mine apper på iPaden, men lurer litt på hvor mye balluba vi egentlig har laget her

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.