Bolig mellom Malaga og Marbella
For å ikke kuppe Tallys tråd fullstendig, lager jeg min egen. Jeg begynner å bli stressa. Vi har kjøpt flybilletter til Malaga 30/6, hjem 16/7, og vi har ikke noe sted å bo. Har fått en drøss med gode tips, folk har virkelig vært hjelpsomme. Men pga avstand til ting vi vil besøke, vil vi bo mellom Malaga og Marbella, muligens estepona. Det er lite ledig også. Og jeg vet vi er sent ute. Og vi har sjekket både homeaway, air bnb og alle mulige andre slags søkemotorer og boligformidlere. Jeg ser at vi nok er kresne på standard. Det er ufattelig mye slitent. Jeg ser for meg noe med felles basseng i gåavstand til stranden, men det er lite igjen, det vil si, det er mye igjen, men mye slitent med feil beliggenhet. Jeg har heller ikke lyst å bruke mer enn maks 20000 på dette, vi har nesten brukt det samme på fly (og hvem sa at charter er dyrt...).
Til poenget: Vi har funnet en penthouseleilighet i et anlegg som heter Club la Costa. Ligger mellom Fuengiola og Mijas Costa. Det ser ok ut, men er i tvil om det er dumt å bo der. Har hørt at Fuengiola er en usjarmerende turistmaskin.
Noen som kjenner til området, evt anlegget?
Sist redigert av Hyacinth : 18-06-15 kl 10:15.
|